Jultavlor och stök

Idag hade vi hantverkare på besök, de skulle ordna med elementen, så vi blev tvugna att stänga av vattnet och självklart finns den luckan i min garderob där jag bland annat förvarar mina jultavlor. 
 
Så det var bara att bita ihop och tömma hela garderoben och dra fram alla tavlor ur gömmorna. Var kul att se alla tillsammans, så var ju tvungen att försöka få med alla på en bild. 
Tyvärr är alla bilder tagna med mobilkameran, så hoppas att ni överlever den hemska kvaliten. 
 
 
Lite roligt att jämföra tavlorna "Piff och tomtarna" nu när de stod bredvid varandra.. 
 
När alla tavlor ändå var framme blev jag så sugen på att rätta till några saker jag stört mig på, de där "sista" som jag gjort när jag tröttnat haha. 
 
Så tavlan "Musses jul" fick sig en makeover..
 
Före: 
 
Efter: 
 
Nu längtar jag galet mycket efter att få plocka fram mina tavlor på riktigt! Än är det någon månad kvar, men i mitten på november åker de alla fram på sina platser! 




Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback