Benjamin syrsa får sig en makeover!

När jag var tvungen att ta fram disneytavlorna för någon vecka sedan, passade jag på att göra om "Musses jul"- tavlan som jag visade er HÄR
 
Sen var det meningen att tavlorna skulle flyttas in för förvaring igen, och de gjorde dem. I några dagar, för sedan blev jag så sugen på att faktiskt ha dem framme på riktigt, det är ju inte så långt kvar tills jag brukar ta fram dem, så jag plockade fram allihopa igen haha!
 
Denna gången blev det en makeover på Benjamin syrsa, som nu blev mycket mer levande och verklig! 
 
Haha, ja jag vet att jag är hopplös när det gäller sånt här, och många förstår inte hur jag "orkar". Nja, orkar gör jag inte riktigt heller, men när något irriterar mig tillräckligt mycket klarar jag bara inte av att låta det vara helt enkelt. 
Benjamin målade jag 2013, så det är hela 3 år sedan jag rörde denna tavla senast, så jag får se det som att jag varit "duktig" som klarat av att hålla mig så länge ändå haha! ;)
 
Här ser ni lite före och efterbilder, och visst måste ni väl hålla med om att den blev mycket finare? 
 
Före: 
 
Efter: 
 
 


Anonym -

hej! vad målar du dina tavlor med för färg?

Svar: Hej! Jag målar alla mina tavlor med akrylfärger :)

Kram Rebecca
Rebecca Morin



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback