Underbara julledighet

Nu var det ett tag sedan jag tittade in här, det har varit en lång välbehövd ledighet för oss och jag har fokuserat på annat än på bloggen ett tag, men bättre sent än aldrig eller hur! :) Hoppas att alla haft en jättebra ledighet och att ni njutit lika mycket som mig! :) 
 
Vi spenderade våra lediga dagar tillsammans med de vi älskar mest uppe i den lilla staden, som vanligt. Det är alltid lika underbart att komma hem och bara vara med familjen. Denna julen var något annorlunda för oss men vi fick ändå mysiga dagar tillsammans. 
 
Min kropp behövde verkligen denna ledighet. Det har hänt så mycket den sista tiden att det var skönt att bara pusta ut och inte tänka! 
 
I år fokuserade jag på att bara vara och njuta av allt, så kameran fick mest vila denna jul. Så tyvärr blev det inte mycket bilder att visa upp här på bloggen, men några med väldigt dålig kvalite från mobilen kan jag bjuda er på! :)
 
Tänk att julen redan är förbi, det gick som vanligt alldeles för fort och här hemma är den redan nedpackad i sina lådor och påväg ut till förrådet. Nu är det ett år tills det är dags igen, men snart börjar det som är roligast av allt, all julplanering inför nästa jul! ;) 
 
 

Etiketter: 2015 | Alla inlägg | Julafton |



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback