Sälja av..

Eftersom jag beställt fel storlek några gånger tidigare när jag beställt mina "Musse och Mimmi" juldockor har jag nu bestämt mig för att göra mig av med det minsta paret, dock är de ändå inte speciellt små då höjden är ca 45 cm.
 
Detta både på grund av att de tar plats men även för att jag tycker att det är onödigt med tre uppsättningar haha, de kostar ju ganska mycket också! 
 
Så idag åkte en annons ut på Blocket, ni hittar den HÄR
 
 
Hoppas ni haft en underbar helg! Själv har jag jobbat hela helgen och än är det två dagar tillgodo innan jag får några dagar ledigt igen. 
 
Kramar

Etiketter: 2016 | Alla inlägg | Musse & Mimmi |

jenny -

hej! gud vilka fina disney saker du har och de du har gjort själv! :D undrar vart du har hittat dom stora gubbar av musse och mimmi? :)

Svar: Tack snälla! De är köpta på Ebay! 😊
Rebecca Morin



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback