Magisk ros

Nu har min ros äntligen kommit och det blev helt perfekt med glaskupan jag beställde från Ellos!! Ännu en sak som åker fram i jul!! Åh, jag längtar lite haha! För er som inte vet vad detta är så är det den magiska rosen ifrån Disneys film - Skönheten och Odjuret! ;)
 
Rosen är köpt av en person som gör dessa i ståltråd och strumpbyxor! Hur duktig som helst, jag älskar den!! 
 


Elin Wetterling - http://elkawe.blogg.se/ | 2015-12-30 - 15:51:25

Hej! Hur fick du kontakt med hon som gjorde rosen? Skulle vilja ha en likadan till min dotters dop.. (Då vi ska döpa henne till Belle) 😊.. Tacksam för svar

Svar: Hej! Vad roligt att ge henne en ros! Dessa är superfina, tyvärr så minns jag inte vad hon heter då jag kom i kontakt med henne på facebook och sedan tagit bort vår konversation :/ Men du kan säkert hitta någon som gör dessa om du skriver i någon pysselgrupp på fb :) Lycka till!
Mvh Rebecca
Rebecca Morin



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback