Karamellställ

Förra året lyckades jag få ihop 6 stycken gamla karamellburkar från olika loppisar för en 10a här och en 20a där!
Planen var att göra ett mindre karamellställ, så jag limmade ihop dem med vanlig limpistol. Det fungerade jättebra. Dock fungerade det mindre bra att diska dem, svårt att komma åt och jag ville inte röra runt så att burkarna lossnade från varandra!
 
Så i år bestämde jag mig i stället för att bygga en liten ställning till dem! Jag köpte en liten smyglist för 30 kr på Bauhaus som jag sågade i rätt storlek. Limmade ihop allt med limpistol och spikade från sidorna för att vara säker på att det översta hyllplanet ej trillar ner! 
Sen var det bara att måla den i svart matt färg, denna gången blev det inte sprayfärg utan vanlig allmogefärg som jag hade kvar sedan ett par år tillbaka! :) 
 
Detta blev en väldigt billig och mycket snyggare lösning! Åh vad jag längtar tills det är dags att fylla upp med julgodis! :) 
 
Före:
 
Ställningen väntar på att målas..
 
Efter:
 
 

Etiketter: 2015 | Alla inlägg | Godisbord | Pyssel |

Åsa -

Jättefint! men det värsta är väl att "Nicke" kommer fastna med handen i burken.



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback