I flera storlekar

Förra julen fick jag en Musse av N och har efter det försökt få tag i en Mimmi till honom i samma storlek. Första gången jag beställde från Ebay fick jag tag i ett par som jag trodde var rätt storlek, men de var mycket mindre än min så då fortsatte letandet efter den rätta Mimmi. För ett tag sedan hittade jag en ny annons och slog till, allt verkade stämma gällande mått osv så jag hade verkligen mina förhoppningar. 
Och i måndags var det äntligen dags att hämta ut de nya paketet. När jag fått upp paketet visade det sig att det verkar finnas många olika storlekar av dessa dockor.. de nya var nämligen MYCKET större i stället haha.
 
Så nu har jag 3 Musse och 2 Mimmi i olika storlekar haha! Det blir nog lite mycket med 3 st par av exakt samma dockor i olika storlekar här hemma haha, så jag ska försöka bestämma mig för om jag ska sälja den ensamme Musse eller inte.. ja vi får se! Först vill jag prova dem och se om de fungerar.
 
Här nedan ser ni storleken på de minstna som jag fick i den första leveransen. Tidningen är till för att ni lättare ska se storleken på dem.
 
 
Och här ser ni storleksskillnaden på de minsta och de nyaste största..
 

Etiketter: 2015 | Alla inlägg | Musse & Mimmi |



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback