Jaha då var det dags...

Ännu en gång är det dags att städa bort julen, i år har det verkligen gått för fort! I år är första gången någonsin som jag inte ville plocka bort julen, jag har fortfarande inte tröttnat! Det är konstigt, för jag brukar ju tröttna och vill oftast ta bort allt direkt efter julafton! 
Kanske beror det på att denna jul var lite annorlunda för mig då jag inte haft krafterna till att fixa så mycket, men mest kanske det beror på att vi verkligen fick till den rätta disneykänslan i år! ;)
 
Som ni ser är allt bortplockat i köket, förutom tavlan! Den får faktiskt stå kvar ett tag till då jag inte vet vad vi ska ha för tavla där ännu..och ni som har ögonen med er kanske lägger märke till att vi fått upp en tavelhylla också, så nu kommer det bli mycket enklare att byta tavlor mellan årstiderna ;)
 
 




Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback