Fler och fler!

I julstaden tillkommer det lite figurer då och då, nyast är en av de tre knattarna!
När jag fick den var den sliten, saknade ögon, "åkte" skateboard och bar hjälm i samma färg som tröjan, nu när jag gjort om honom har han självklart fått ögon, men även skateboarden förvandlades till en snowboard och hjälmen blev svart för att se mer ut som en hjälm! Nu passar han in mycket bättre i mitt vinterlandsskap! 
 
Före: Första bilderna är på alla tre pojkarna, så som de ser ut när de kommer ur kinderäggen! 
 
Så här såg den ut när den kom till mig förutom att den hade hjul när jag fick den, jag hann förstås ta bort hjulen innan jag kom på att jag skulle ta en förebild! ;) 
 
Efter:

Etiketter: 2015 | Alla inlägg | Miniatyrstad | Pyssel |



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback