Omgjord

N har klagat på att mina tingelingfigurer som står framme till jul ser för plastiga ut, så ikväll tog jag fram en av dem och målade om! Jag har ju gjort en mindre makeover tidigare på denna, men det blev inte riktigt godkänt av N så nu blev det mer ordentligt gjort. 
 
Det blev tyvärr lite suddiga och mörka bilder då jag inte fick till något bra ljus här hemma, hoppas ni ser hyfsat ändå! Om inte - kommer det säkert mer bilder på henne närmare jul! :)
 
Före: 
 
Det som ni säkert ser på bilderna är att hon fått ny färg på sin klänning, nu en lite mer julig kostym. Hon har även guldigt hår, rött hårspänne, nymålade ögon, bryn, läppar, ny hudfärg, m.m.
Tyvärr lyckades jag inte fånga skuggningen på bild, som är det största jobbet med det nya utseendet. I verkligheten har den mer djup och ser lite mer levande ut. 
 
Efter: 

Etiketter: 2015 | Alla inlägg | Pyssel | Tingeling |



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback