"Nu tändas tusen juleljus"

Nu är julstaden äntligen redo för 1a advent och står nu fin i vårt kök! Jag bara älskar den!! Det ligger riktigt mycket jobb bakom, men jag är sjukt nöjd och så glad att jag gjort detta!
 
Trots alla svordomar och misslyckanden kommer detta nog alltid vara bland det roligaste jag någonsin gjort, och lärorikt! Vad som helst kan användas, bara fantasin sätter gränser, och sånt älskar jag!
 
Men det bästa med detta projekt är nog ändå att den faktiskt "aldrig" kommer bli helt klart! Denna kan jag pyssla med, förnya och förbättra lång tid framöver, tex komplettera med fler figurer, Snövit och de sju dvärgarna är tex. redan beställda ;) Men även mycket annat kommer förbättras och läggas till, tex fler lampor ska monteras!
Så när pysselsuget smyger sig på, har jag något att göra ;)
 
Men för tillfället är den KLAR, den är så pass klar att den går att "använda" den kan stå framme i jul och bara skapa julmagi, så nu, nu ska jag njuuuuta!!!
 
(OBS! "Sjön" har inte hunnit stelna helt ännu på bilderna, därav den vita "geggan")
 

Etiketter: 2014 | Alla inlägg | Miniatyrstad | Pyssel |



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback