För mig är julen årets höjdpunkt!

Ja jag vet att visa säkert tycker det är jobbigt med mitt tjat om jul, men tyvärr lär ni få stå ut med detta tjat fram till den 24/12 ;)
 
Jag gick tyvärr miste om julen som barn och kanske är det därför jag är som galen i den idag? Jag kan helt ärligt säga att det inte finns någon annan tid på året som jag längtar mer till!
 
Detta år har varit riktigt beroende framkallande då jag har så mycket planer och roliga ideér inför julen att jag snart spricker, så det är tur för mig att hösten är nära hihi ;) 
Butiker runt om i landet börjar släppa sina julkollektioner, de första jultidningarna kommer strax ut i butikerna och kylan kryper sig på!!!
 
Jag skulle vilja ha en riktigt Amerikansk jul, mycket julpynt, stämning och massor av belysning, åtminstone inomhus ;)
 
Efter att ha kikat runt på nätet och läst lite julbloggar är längtan ännu större...
 

Etiketter: 2014 | Alla inlägg |



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback