Har jag blivit galen?

 
Med risk för att ni alla ska tro att jag blivit helt knäpp, måste jag nu berätta att jag har stora planer inför denna jul. I år vill jag ha en riktig DISNEY JUL, med allt vad det innebär, jag vill att det blir sådär magiskt som det bara blir på film ni vet? Och ja det är väl inte konstigt att man vill ha mycket pynt osv, men ni som känner mig vet att jag har väldigt svårt för det där med massor av pynt och olika färger. Jag brukar vilja fira julen gnistrande vit med inslag av silver. 
 
Jag gillar att ha teman när jag inreder, för att kunna följa en tråd. Och jag har alltid älskat disney, jag älskar det magiska de handgjorda filmerna och de underbara historierna. När Niclas då vill ha mycket pynt, med alla dess färger kan vi lika gärna slå ihop våra önskemål och göra något roligt av det!
 
Så just nu kikar jag runt på mycket bilder på nätet för att få inspiration, jag har påbörjat målning av våra framtida jultavlor och har massor av ideér kring allt julpynt. Nu blir det Disney magi på ett något amerikanskt vis, men mest "Rebecca style" ;) Det ska bli väldigt spännade att se vad resultatet blir här hemma, tanken är att det mesta ska bli förrändrat....

Etiketter: 2013 | Alla inlägg |



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback