Jultavla nr 3 i produktion....

Dagen började ganska så tidigt med bakning av delar till två pepparkakshus samt ihopbygge tillsammans med en vän, sedan blev det dags för pysselkväll tillsammans några tjejer, vi fikade, åt gott och hade väldigt trevligt!
 
Under pysselkvällen dekorerade jag och min vän våra pepparkakshus, samt hann med att göra varsin grankrans att hänga på våra ytterdörrar! Kransarna ska vi sedan pynta med lite olika vackra saker innan den är färdig att hängas upp! (Bilder kommer när detta är klart)
 
Men inte nog med allt detta, när jag kom hem för 2,5 timmar sedan kunde jag inte hejda mina pysselfingrar, det är ju så roligt att pyssla, speciellt när man är mitt i det (man får ju hela tiden nya idéer) så därför påbörjade jag den 3e disney-jul tavlan redan ikväll!
 
Motivet på denna tavla är, Benjamin syrsa, och så självklart är även denna hämtad och inspirerad ifrån Kalle Ankas jul... Detta är jul för åtminstone mig! :)
 
Förhandskik på tavlan... dock osäker på om jag ska ha kvar texten?
 
Inspiration (Har ej lagt över, endast tittat på!) ifrån dessa fyra bilder, då jag inte kunde hitta enbart en bild som passade fröken ;)
(De 4 bilderna ovan är lånade!)




Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback