Disneytavla nr 7

Idag har det varit tråkigt väder, så jag tog fram disneytavlan och fortsatte måla. Som vanligt fastnar jag när jag väl börjat, så nu efter sammanlagt 17 timmars jobb är den klar!! (9 timmar blev det visst bara idag..)
 
Liite större än den första jag målade, och det är skillnad på dem med. Den förra var ju den allra första disneytavla jag målade, och faktiskt den allra första seriösa akrylmålningen någonsin, och denna är nu nr 7, så visst har det ändå hänt en del mellan dem!
Sen har jag ju haft lite tid på mig att störa mig på saker på den första med haha, så nu var det dags att rätta till de felen ;) 
 
Inspirationen jag har fått är självklart från Musses jul, men denna är hämtad ifrån Fyrklöverns Oljelampor, därav de skarpa linjerna runt ögonen :) 
 
Nu har jag en stor puff och tomtarna tavla, denna är 80x100 cm! Vi måste nog flytta till större snart, för jag kommer inte ha plats för alla tavlorna i jul haha!
 
Tavla nr 1:
 
Tavla nr 7: 
 
Klar!
 




Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback