Tingeling hälsar på oss i jul!

Förra året beställde jag hem ett set med tingelingfigurer ifrån Aliexpress, betalade i stort sett inget för dom, tror jag gav 30 kr (ink. frakt) för 8 figurer! Jag behöll de figurer som hade de possitioner jag behövde och gav bort de resterande! 
 
Nu har jag äntligen tagit tag i och fixat till de figurer som jag valde att behålla!
 
Den ena är limmad på en helt vanlig julgranskula som vi hade hemma, som jag sedan ska limma fast i ett fint fat. Antagligen det fat som det står i på bilden, jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Men tanken är att detta ska användas på godisbordet! 
 
 
Den andra figuren står upp och tittar nedåt, så vad passade inte bättre än att hon ska stå uppe i granspiran? 
 

Etiketter: 2014 | Alla inlägg | Pyssel | Tingeling |



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback