Vackert benporslin

Inför förra julen önskade jag mig glöggmuggar från underbara Månses design. Den snälla tomten hade hört min önskan och jag fick ett set om 4 underbara koppar!

Om några veckor kommer jag ha glögg och pysselkväll för några av mina vänner. Vi kommer bli 8 stycken, så nu när jag hade en anledning kunde jag inte låta bli att klicka hem yttligare ett set om 4! :)

 

 
Under kvällen med vännerna ska vi planera inför en kommande resa! Vi är nämligen 8 brudar som åker iväg på en julresa till London i december!
Vi ska gå på julmarknader och njuta av allt julskrud! 
En riktig drömresa som jag velat göra i många år som nu äntligen blir verklighet! 😍
 
Ni kan ju bara gissa om jag längtar! ❤

Etiketter: 2016 | Alla inlägg | Glögg |



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback