Och så var även denna julen förbi!

Jag tycker att hela december bara sprungit förbi i år, det har verkligen gått superfort! Nu är julen redan över och vi går mot ljusare tider igen!
 
För mig har julen varit lite annorlund i år på grund av smärta i rygg och ljumske, och jag var väldigt rädd för att just det skulle förstöra min jul och att jag då skulle bli besviken.
Jag har inte kunna vara med och göra allt som hör julen till med bakning och pynt, men inte heller åka iväg för att träffa släkt och vänner, då jag spenderat det mesta av mina dagar med att vila i soffan och äta tabletter..
 
Men trots detta, har julen varit väldigt bra! Jag har inte alls varit så besviken eller arg på mig själv som jag först trodde. Vi har verkligen världens bästa familj och vänner, de har hjälpt mig anpassa så att jag kunnat vara med, träffa några vänner och ändå njuta av det jag kunnat!
 
Jag är så tacksam att jag har alla er, och att ni gjort min jul så underbar! <3
 

Etiketter: 2015 | Alla inlägg | Julafton |



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback