Mängder med idéer!

Jag är sjukskriven nu pga att min kropp inte mår så bra för tillfället. Detta betyder att jag har massor med dötid att slå ihjäl på dagarna, vilket jag i början trodde skulle bli outhärdligt! Jag är liksom inte van att behöva sitta stilla..

Men nejdå, att behöva vara hemma och sitta stilla är inte så tråkigt ändå, åtminstone inte när man har så sjukt mycket pysselidéer att genomföra! Nu har jag ju verkligen tiden till att prova alla pyssel som kräver stillasittande!

Jag kunde inte välja vad jag skulle börja med, så jag började med allt samtidigt i stället haha! Så nu har jag alltid något att pyssla med, även om något ligger på tork haha ;)

Mina projekt just nu är..

Disneyjulstaden - 
Terrängen börjar ta form, och ännu ett hus är i stort sett klart!

 
Disneyskulptur, Clocksworth från skönheten och odjuret -
Byggt stomme i kartong och sedan spacklat utsidan för att få den slät. Ansikte har jag även gjort i lera för att få den att se mer levande ut! Figuren kommer även bli en fungerande klocka när den är klar.
 
 
Disneyjultavla, 7 dvärgarna -
Målat yttligare 6 timmar, nu börjar det likna något!
 
 




Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback