Disneys figurer flyttar in!

Jag var nyligen iväg och hämtade ut ett paket, något som jag väntat med spänning på! Nämligen Lumiere, ljusstaken från Disneys "Skönheten & odjuret"! Jag kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mig hur välgjord den faktiskt var, jag är sjukt nöjd! 
Mrs Potts och Chip även dom ifrån "Skönheten & odjuret" köpt tidigare i år. Dessa är också oerhört välgjorda och riktigt fina!
Måste säga att Mrs Potts & Chip tillsammans med Lumiere bidrar med extra mycket "Disney magi", jag kan bara föreställa mig hur vackert det kommer bli när alla andra julsaker kommer på plats! Nu längtar jag om möjligt ÄNNU mer efter juletiden!  Men fram tills att det är dags att börja pynta får dessa skönheter flytta in i julskåpet, för än så länge är det ju tyvärr någon månad kvar.. men snart så!! :D
 
 




Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback