Nedräkningen har äntligen börjat!

 
Jag kan inte låta bli att tänka och planera inför jul, här går jubloggar och jultidiningarna varma vill jag lova!
Och vad är kan höra julen mer till än glögg? Så med risk för att vara sist, så har Blossa nu släppt "årets smak". Dock avslöjar de inte smaken, utan det ska vara upp till var och en till skillnad från andra år! Men flaskan får ni åtminstone se! ;) Denna släpps i oktober och kommer ligga på 95 kr/flaskan. Spännande! :)
 
Som jag sett på så många andra bloggar har vi även nu passerat 100 dagars gränsen till jul, nu närmar den sig med stormsteg och hösten gör sig påmind!
De flesta butiker visar sina julsortiment redan 1 oktober, lika så vi på jobbet. Guud vad spännande det sa bli att se allt, vi brukar nämligen har riktigt stort jultorg på Bauhaus! Valt rätt jobb med andra ord ;)
 
Nu ska jag snart knata iväg för lite jobb, ha en bra dag allihopa! :)

Etiketter: 2013 | Alla inlägg | Glögg |



Kommentera inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback